Friday, July 15, 2011

HELLO FROM THE BASEMENT


When I arrived in London with my 2 suitcases last September, I left behind lots of clothes, bags and shoes in Berlin, which are stored in the basement now. So my mission was to fly back to Berlin last week with an almost empty suitcase - just filled with gifts-, in order to grab what I can take back home to London again. I felt like a little girl in a candy store when I saw some of my favorite clothes again. Among others, I found this jacket and hat. GREAT!

* * * * *

Als ich letzes Jahr im September nach London mit meinen 2 Gepäckstücken flog, musste ich viele Klamotten, Schuhe und Taschen in Berlin zurücklassen, welche nun im Keller auf mich sehnsüchtig warten. Also war es letzte Woche meine Mission nach Berlin zurückzukehren, selbstverständlich mit einem fast leerem Koffer - gefüllt ausschließlich mit Geschenken -, um so viel wie nur möglich mit nach London zu nehmen. Ich fühlte mich wie ein kleines Mädchen im Süßigkeitenladen, als ich die Kiste mit meinen Lieblings-Klamotten öffnete. Unter anderem waren auch dieses Jackett und der Hut dabei. TOLL!

No comments:

Post a Comment